موسسه تحقیقات کسب و کار کره ای رتبه بندی شهرت نام تجاری این ماه را برای گروه های بت تازه کار نشان داده است! رتبه بندی از طریق تجزیه و تحلیل مشارکت مصرف کننده، پوشش رسانه ای، تعامل و شاخص های اگاهی جامعه از گروه های مختلف بت تازه کار، با استفاده از داده های بزرگ جمع اوری شده از 1 ژوئیه تا 1 اوت تعیین شد. فقط بت هایی که در سال 2022 یا بعد از ان اغاز به کار کردند برای رتبه بندی در نظر گرفته شدند. NewJeans برای چهارمین ماه متوالی با شاخص شهرت برند 6،732،407 در صدر لیست قرار گرفت که نشان دهنده افزایش 43.19 درصدی نمره انها از ماه ژوئیه است. عبارات عالی رتبه در تجزیه و تحلیل کلمه کلیدی NewJeans شامل "Super Shy"، "ETA" و "Get Up" بود، در حالی که بالاترین شرایط مربوط به انها شامل "release"، "record" و "advertise" بود. تجزیه و تحلیل مثبت منفی گروه نیز نمره 85.01 درصد واکنش مثبت را نشان داد. LE SSERAFIM همچنین جایگاه خود را در جایگاه دوم این لیست با شاخص شهرت برند 4،441،881 حفظ کرد که نشان دهنده افزایش 36.23 درصدی نمره انها از ماه گذشته است. ZEROBASEONE به طور مشابه موقعیت خود را در جایگاه سوم با شاخص شهرت نام تجاری 2،562،499 حفظ کرد که نشان دهنده افزایش 51.98 درصدی نمره خود از ماه ژوئیه است. NMIXX پس از دیدن افزایش چشمگیر 124.64 درصدی شاخص شهرت برند خود از ماه گذشته به جایگاه چهارم رسید و نمره کل خود را برای ماه ژوئیه به 1،552،194 رساند. در نهایت، H1-KEY پنج نفر برتر را برای ماه اوت با شاخص شهرت نام تجاری 1،060،337 گرد کرد. 30 مورد برتر این ماه را در زیر ببینید!
NewJeans
LE SSERAFIM
ZEROBASEONE
NMIXX
H1-KEY
The Wind
CSR
Queenz Eye
ARTBEAT
tripleS
BOYNEXTDOOR
&TEAM
Kep1er
CLASS:y
NINE.i
FIFTY FIFTY
8TURN
Lapillus
TEMPEST
YOUNITE
ABLUE
SUPERKIND
ILY:1
mimiirose
xikers
We;Na
LIMELIGHT
VI’ENX
IRRIS
n.SSign
- 23/08/02
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.