Get Lit M/V of Stray Kids+Persian Subtitle :: Kpop Fan World
Menu


                                                        : Music       

                

                                                      Download320.mp3    

                                                      Download128.mp3

         

                                           :Music Video(M/V)

 

                                                 Download1080p-HD.mp4

                                                          Download720p.mp4

 

                                                  :Subtitle

 

                                               Download persian subtitle.srt

 

 

 

  • 𝑪𝒉𝒐𝒊 𝒀𝒖𝒓𝒊

Comments📜 (۲)

  • Yuri lover 🥺❤
  • میشه از اس ان اس دی هم فعالیت کنین؟🥲

    𝑪𝒉𝒐𝒊 𝒀𝒖𝒓𝒊 𝑨𝒏𝒔𝒘𝒆𝒓:
    چشم 
    وقتی که دستم برسه همه چی رو اوکیه میکنم
    تلاش میکنم بیشتر گرل ام وی بزارم
    هنوز دستم پره کلا وقت نمیکنم حتی نیوز ها رو بزارم 
    ام
    نگران نباش 
    من تمام سعی ام رو میکنم
  • نیلی ؛
  • ردنبیسدربسن وای چقد دنبال جایی بودم که هم اخبار هم موزیک ویدیو هم موزیک رو قرار بده مرسییییی ازت 🙃

    𝑪𝒉𝒐𝒊 𝒀𝒖𝒓𝒊 𝑨𝒏𝒔𝒘𝒆𝒓:
    خواهش
    :))))
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    Kpop Fan World

    Admins:Tin-yumi-yuri