لوکاس عضو ان سی تی از ان سی تی و ویشن وی خارج شد :: Kpop Fan World
Menu

در ۱۰ می کمپانی اس ام اینترتینمنت با بیانیه ای ترک ان سی تی و ویشن وی توسط لوکای رو اعلام کرد :

 

«پس از بحث عمدی ما با لوکاس، ما تصمیم متقابل گرفتیم که راه خود را با گروه NCT و WayV جدا کنیم تا تلاش های فردی او را دنبال کنیم. ما از درک و حمایت مستمر شما می خواهیم زیرا این یک تصمیم بود.  پس از بررسی زیاد اعضا و همه طرفداران گرفته شد.»

 

لوکاس همچنین بیانیه ای رسمی از طریق حساب اینستاگرام خود منتشر کرد تا جدایی خود را اعلام کند و از طرفدارانش تشکر کند.

 سلام، این لوکاس است.

 امروز یک اطلاعیه مهم دارم که با شما به اشتراک می گذارم.

 پس از تامل و تأمل زیاد، تصمیم دشواری را برای جدایی از گروه NCT و WayV گرفتم.  من صمیمانه برای اعضا متاسفم و با دلی سنگین دوستی دیرینه ای را پشت سر می گذارم.  نزدیک به 8 سال از اولین عضویت من می گذرد و از مراقبت و حمایت آنها عمیقا سپاسگزارم.  من این خاطرات را گرامی خواهم داشت و هرگز فراموش نمی کنم.  امیدوارم که اعضا از من به عنوان هوانگ شو شی یاد کنند، نه فقط لوکاس.  من واقعاً آنها را دوست دارم و همیشه از ته قلبم از آنها حمایت خواهم کرد.

 زمان زیادی طول کشید تا من به این تصمیم برسم و معتقدم این تصمیم به نفع  همه است.  با حرکت رو به جلو، من قصد دارم جسارت برای رویارویی با هوادارانی که منتظر من بودند را به دست بیاورم و تلاش هایم را ادامه بدهم را دنبال کنم.  من معتقدم بهترین راه برای جبران هوادارانی که از من حمایت می کنند، ادامه دادن به نمایش های فوق العاده است.
 من تلاش خواهم کرد تا به یک هوانگ شوشی بالغ تر و یک لوکاس بهتر تبدیل شوم.

 در آخر، می‌خواهم از تمام هواداران و همه کسانی که همیشه از من حمایت کردند و تنهایم نذاشتند ، تشکر کنم .

  • yumi

Comments📜 (۰)

-----------
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Kpop Fan World

Admins:Tin-yumi-yuri